Jul och nyår

Min jul och nyår spenerade jag i Thailand. Vi var på paradisön koh chang. Bodde just på standen.
Tyvär kunde inte Linus följa pga studier. Men var där med tre stycken vänner.
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Hejdu. Är i full färd att välja tapeter till vårt tyr. Undrar om du minns vilken vit nyans ni valde och om ni är nöjda?.
Mvh Sara

Svar: Hej !Jag valde vitt i hela huset vilket jag är jätte nöjd med. Så får man bo in sig. valde den vitaste tapeten. den som är kall vit. Väldigt nöjd med färgen. Det ser målat ut.
tyrtavleliden.blogg.se

2 Johanna:

skriven

Hej! Vi håller på och bygger ett likadant hus som ni har. Jag kommer just nu inte åt att mäta nån vägg i vardagsrummet. Så jag undrar hur bred eran soffa är? :)

Svar: tror vår offa är 2,80. men du kan skriva ut planlösningen på älvsbyhus hemsida. där kan man enkelt mäta med linjal
tyrtavleliden.blogg.se

Kommentera här: